
- Tuotteen Kuvaus
- Tietoja brändistä
- Arvostelu
Tuotteen Kuvaus Bourjois Mascara Volume Glamour Ultra-CurlOminaisuudet
Tuotteen Kuvaus Bourjois Mascara Volume Glamour Ultra-Curl
Ominaisuudet
Ripsiväri Bourjois Mascara Volume Glamour Ultra-Curl lisää ripsien pituutta ja antaa niille uskomattoman tuuheuden.
Ominaisuudet:
- tuuheuttaa ripsiä huomattavasti
- taivuttaa ripset ihanasti
- jo yksi kerros antaa täydellisen tuuheuden
- levittyy nopeasti ja helposti
Ainesosat:
- tuote on hypoallergeeninen
Käyttöohjeet:
Levitä ripsiväri kevyillä vedoilla ripsien tyvestä kärkiin. Levitä useampi kerros, jos haluat korostaa voimakkaammin.
Ominaisuudet
- Sävy
- musta
- Ripsivärin tyyppi
- pidentäminen , kihartava, herkille silmille
Tietoja brändistä Bourjois
Bourjois auttaa sinua saavuttamaan kuuluisan ranskalaisen tyylin ja eleganssin ja samalla antaa sinun ilmaista henkilökohtaista charmiasi. Kätevät meikkituotteet ja innovaatiot yksinkertaistavat päivittäistä kauneusrituaaliasi ja jättävät samalla tarpeeksi tilaa luovuudellesi.
Bourjois esiteltiin ensimmäisen kerran vuonna 1863 lava- ja taidemeikin brändinä. Kaikki alkoi näyttelijä Joseph-Albert Ponsinilta, joka alkoi luoda meikkituotteita kollegoilleen. Pian hänen tuotteidensa kysyntä ylitti teatterimaailman, ja Bourjois meikki tuli sen laadun, käytännöllisyyden ja tyylikkään suunnittelun ansiosta kuuluisaksi kaikkialla Pariisissa.
Nykyään Bourjois jatkaa helppojen, kätevien ja hauskojen kauneustuotteiden valmistumisen perinnettä. Bourjois ripsiväri luo edelleen silmiinpistävää dramaattista lookia ja Bourjois Healthy Mix meikkivoide valaisee jokaista ihoa. Ainoa ero on siinä, että brändi on nykyään asiakkaiden suosikki maailmanlaajuisesti.
Bourjois esiteltiin ensimmäisen kerran vuonna 1863 lava- ja taidemeikin brändinä. Kaikki alkoi näyttelijä Joseph-Albert Ponsinilta, joka alkoi luoda meikkituotteita kollegoilleen. Pian hänen tuotteidensa kysyntä ylitti teatterimaailman, ja Bourjois meikki tuli sen laadun, käytännöllisyyden ja tyylikkään suunnittelun ansiosta kuuluisaksi kaikkialla Pariisissa.
Nykyään Bourjois jatkaa helppojen, kätevien ja hauskojen kauneustuotteiden valmistumisen perinnettä. Bourjois ripsiväri luo edelleen silmiinpistävää dramaattista lookia ja Bourjois Healthy Mix meikkivoide valaisee jokaista ihoa. Ainoa ero on siinä, että brändi on nykyään asiakkaiden suosikki maailmanlaajuisesti.