Elizabeth ArdenPrevage City Smart Peel-off Detox-naamio


Heitä hyvästit ihon epäpuhtauksille ja toivota tervetulleeksi heleämpi, sileämpi ja kuulaampi iho. Elizabeth Arden Prevage City Smart Double Action Detox Peel Off -kuorintanaamio on kuin epäpuhtauksia ja rasvaa iholta nappaava magneetti. Se myös tukee ihon luontaisia detox-ominaisuuksia ja supistaa ihohuokosia.
Ominaisuudet:
- elvyttää ihoa ja uudistaa sen pintakerroksia
- tukee ihon luontaisia detox-ominaisuuksia
- silottaa ihoa ja poistaa siitä epäpuhtaudet
- välittömät ja pitkäkestoiset tulokset
- tekee ihon havaittavasti nuoremman näköiseksi
- supistaa ihohuokosia
Testitulokset:
Kuluttajatestiin osallistui 110 naista, jotka käyttivät naamiota 2 viikon ajan.
- 93 % vahvisti ihohuokosten näkyvän vähemmän kahden viikon käytön jälkeen
- 93 % havaitsi ihonsa olevan selvästi heleämpi kahden viikon käytön jälkeen
Koostumus:
- antioksidanttiseos – taistelee ihoa vahingoittavia vapaita radikaaleja vastaan
- polymeeriseos – hioo ihoa, poistaa epäpuhtaudet ja liian rasvan
- silkkituppisieniuute – vähentää ihohuokosten näkymistä
- kasviseos – tukee ihon myrkkyä poistavia prosesseja
Käyttö:
Levitä naamio puhtaalle iholle. Vältä silmänympäryksiä ja hiusrajaa. Anna vaikuttaa 20 minuuttia, kunnes naamio on kuivunut ja kuori se sen jälkeen pois. Käytä kaksi kertaa viikossa.
Ominaisuudet
Ihon tyyppi | kaikille ihotyypeille |
Vaikutukset | Puhdistus, Kirkastava, Huokosia Minimoiva |
Milloin käyttää | päivä- ja yö |
Aktiiviset ainesosat | antioksidantit |
Tuotteen täydellinen koostumus
Elizabeth Arden avasi ensimmäisen kauneussalonkinsa viidennellä avenuella New Yorkissa aikaan, jolloin naiset vain harvoin perustivat omaa yritystä, eivätkä useimmiten edes käyttäneet meikkiä. Legendaarinen innovaattori ja liikenainen siis loi perustan amerikkalaiselle kosmetiikkateollisuudelle yli vuosisadan sitten.
Arden oli ensimmäisten joukossa, joka käytti tieteellistä innovaatiota kosmetiikassa ja kannatti kokonaisvaltaista lähestymistapaa kauneuteen. Hän kehotti naisia kosteuttamaan ihoa, välttämään suoraa auringonvaloa ja liikkumaan joka päivä. Elizabeth Arden -brändin filosofia oli huolehtia ihosta, eikä peittää sitä.
Näkemyksessään tinkimätön Elizabeth Arden piti huolen siitä, että hänen tuotteensa todellakin auttoivat naisia, ja monista niistä tuli nopeasti ikonisia, kuten suosittu Eight Hour Cream -voide, legendaarinen Blue Grass tuoksu tai Elizabeth Ardenin tunnusomainen rohkea punainen huulipuna.
Joka päivä Elizabeth Ardenin tuotteet saavat ihmiset ympäri maailmaa tuntemaan itsensä kauniimmaksi ja itsevarmemmaksi, ja Elizabeth Ardenin tarina itse on edelleen inspiraation lähteenä monille.