Ylellisiä iltapukuja ja luksusparfyymeja – niitä tarjoaa Lolita Lempicka, tuotemerkki, jonka taakse kätkeytyy ranskalainen suunnittelija Josiane Maryse Pivida. Hänen työnsä tuoksujen parissa on vaikuttavaa paitsi erinomaisen laadun myös upean ulkoasun vuoksi. Tuoksuissa korostuvat kauneus ja eleganssi, minkä lisäksi niissä on hellävarainen vegaaninen koostumus.
Tuotemerkin nimi viittaa kahteen suunnittelijan inspiraation lähteeseen. Ensinnäkin Vladimir Nabokovin Lolitaan ja toiseksi puolalaiseen art deco -taidemaalariin Tamara de Lempickaan. Tämä yhdistelmä luo ainutlaatuisen maailman, jossa naisellisuus ja taiteellinen hienostuneisuus kohtaavat.
Lolita Lempicka esiteltiin yleisölle ensimmäistä kertaa vuonna 1983 naisten muotikokoelman myötä, jonka teemana ovat sadut ja prinsessat. 15 vuotta myöhemmin tuotemerkki ylitti muodin rajat astuen tuoksumarkkinoille ensimmäisellä tuoksullaan nimeltä Lolita Lempicka naisille. Nyt se tunnetaan nimellä Lolita Lempicka Le Premier Parfum. Tämän ikonisen tuoksun pullosta on tullut visuaalinen symboli. Omenan muoto viittaa satumaailmaan herättäen meistä muistoja ja tuoden menneisyyden romanttisen lumouksen nykyhetkeen.
Vuonna 2000 Lolita Lempicka laajensi valikoimaansa ensimmäisellä miesten tuoksulla Lolita Lempicka Au Masculine. Tämä miesten tuoksu tunnetaan muiden tuotemerkin tuotteiden tavoin hienostuneisuudestaan ja lempeydestään.
Katso koko teksti