Nämä tuoksut ovat yhtä kallisarvoisia, hienostuneita ja elegantteja kuin jalokivet tai ylelliset kellot. Chopard tuo tuoksujen maailmaan sveitsiläisen laadun ja perinteet. Alun perin kelloihin ja koruihin erikoistunut perheyritys ei piilottele juuriaan – sen jokainen tuoksu on ylellinen ja tuoksuva aarre jalokiveä muistuttavassa pullossa ja luo hienostuneen vaikutelman itsesi lisäksi myös peilipöydällesi.
Chopard-brändi syntyi vuonna 1860, jolloin sveitsiläinen kelloseppä Louis-Ulysse Chopard alkoi valmistaa erittäin hienoja taskukelloja. 1960-luvulla hänen pojanpoikansa Paul-André Chopard myi yrityksen saksalaiselle korualalla toimineelle liikemiehelle Karl Scheufele III:lle, jonka suunnitelmissa oli laajentaa yrityksen tuotevalikoimaa. Hänen tyttärensä Caroline Scheufele päätti yhdistää jalokivet ja tuoksut, ja vuonna 1986 näki päivänvalon timanttien ja 18 karaatin kullan innoittama Chopard Happy Diamonds -tuoksu. Tätä tuoksujen maailman debyyttiä seurasi koko joukko muita ylellisiä parfyymejä.
Brändin maailmankuuluja luomuksia ovat esimerkiksi eau de parfum -tuoksu Chopard Cašmir, joka lanseerattiin vuonna 1992 täydentämään samannimistä korusarjaa. Erittäin suosittu on myös hiottua timanttia muistuttavassa pullossa myytävä Chopard Wish. Miehille kehitetty tuoksu Chopard Mille Miglia taas on erään perinteikkään autokilpailun innoittama. Vuodesta 1998 alkaen Chopard-brändi on myös koristanut Cannesin elokuvajuhlien tähtien asuja. Tuoksuvat jalokivet, kuten miehille suunnattu Chopard Oud Malaki tai naisille suunnitellut Chopard Love Chopard, Chopard Brilliant Wish sekä Chopard Happy Spirit saavat sinutkin näyttämään siltä, että olet juuri astumassa punaiselle matolle.
Katso koko teksti