Valitukset
VALITUS
Vaikka toimitettujen tuotteiden vika olisi minimaalinen, voit olla varma, että ratkaisemme ongelman heti ja tyydyttävällä tavalla. On etujemme mukaista käsitellä kaikkea mahdollisimman nopeasti, joten sinun ei tarvitse huolehtia siitä, että joudut odottamaan pidempään kuin on tarpeen (pystymme yleensä saamaan kaiken ratkaistua muutamassa päivässä).
Milloin voin tehdä valituksen?
Olemme vastuussa tavaroiden virheistä toimitushetkellä tai niistä, jotka ilmenevät 24 kuukauden sisällä toimituksesta. Emme kuitenkaan ole vastuussa uusista virheistä, varsinkin jos ne johtuvat tuotteen virheellisestä käytöstä. Käytetyn tuotteen tapauksessa emme ole vastuussa virheistä, jotka vastaavat tuotteen määrää, tai käytettyjen tuotteiden virheistä toimitushetkellä. Jos tuotteilla on ilmoitettu viimeinen voimassaolopäivä, meillä on myös vastuu siitä, että tuote on sopiva käytettäväksi tänä aikana.
Muistutamme asiakkaita, että yliherkkyys tai allerginen reaktio ostettuun tuotteeseen ei sinällään ole vika. Samoin ilmaisten lahjojen tai muiden ilmaisten tuotteiden, jotka eivät ole tilaamiasi tuotteita, ei voida pitää valituksen perusteina. Verkkosivumme valokuvilla on havainnollistava tarkoitus, eivätkä ne ole sitovia esityksiä tuotteen ominaisuuksista (esimerkiksi pakkaus saattaa olla erilainen valmistajan tekemien muutosten vuoksi).
Mitkä ovat oikeuteni valituksen tekemisessä?
Jos tuotteessa on puutteita, voimme hyvittää sen sinulle etukupongin muodossa.
Sinulla on myös oikeus vaatia vian korjaamista tai korvaamista.
Jos tällainen korjaaminen ei ole mahdollinen tai se on meidän osaltamme liiallista, sinulla on oikeus vaatia alennusta maksamastasi hinnasta. Tässä tapauksessa voit pitää tuotteen ja palautamme sinulle osan sen ostohinnasta. Jos vika on merkittävä, voit myös peruuttaa sopimuksen. Tässä tapauksessa lähetät meille tuotteet takaisin ja me korvaamme sinulle kokonaisuudessaan ostohinnan.
Kuinka voin tehdä valituksen?
Jos päätät tehdä valituksen, lähetä tuotteet osoitteeseen Milena Klímová, EXPANDECO - NOTINO, Svedviksvägen 48, 149 43 Nynäshamn, SE, täytetyn valituslomakkeen kera, jonka löydät täältä.
Me ilmoitamme sinulle valituksen etenemisestä, erityisesti sen vastaanottamisesta, hyväksymisestä tai hylkäämisestä, sähköpostitse tai tekstiviestinä. Voimme ottaa sinuun yhteyttä myös puhelimitse.
Teemme päätöksen valituksestasi viipymättä. Valituksen käsittely vian korjaaminen mukaan lukien ei ylitä 30 päivää. Muutoin sinulla on oikeus peruuttaa ostosopimus. Sinun on välttämätöntä antaa meille yllä mainitun määräajan noudattamiseen tarvittavaa apua.
Yhteystiedot
Vastaamme mielellämme kaikkiin valitukseen liittyviin kysymyksiisi, jos otat meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen
[email protected] tai puhelimitse 09 3158 3219.