



Top notes Latvatuoksut - Ne kehittyvät heti, kun laitat hajusteen päälle. Ne luovat ensimmäisen vaikutelman ja ovat yleensä melko intensiivisiä, mutta eivät pitkäaikaisia. | Punaherukka, Persikka, Bergamotti |
Middle notes Sydäntuoksut - Hajusteen sydän tulee esiin muutaman minuutin kuluttua, kun tuoksun pää haalistuu. Nämä tuoksut kestävät yleensä noin 2-3 tuntia. | Jasmiini, Pioni, punalilja |
Base notes Juurituoksut - Viimeinen ja usein pisin osa hajusteen kehityksestä iholla. Kestää 4 tuntia yli päivässä. | Santelipuu, Vanilja, Myski |
Tuoksuluokka | puumainen, myski, herkku |
Itämainen unisex-tuoksu, joka jättää jäljen
Näytä ympärilläsi oleville ainutlaatuisuutesi ja karismasi. Unisex Eau de Parfum -tuoksu Lattafa Maahir on vastustamaton yhdistelmä yleviä itämaisia nuotteja sekä modernia eleganssia. Hempeät kukkaisnuotit soittavat oodia makeudelle yhdessä vaniljan ja muiden tämän puuterisen tuoksun ainutlaatuisten ainesosien kanssa.
- kukkaisvivahteinen meripihkatuoksu naisille ja miehille
- tuoksu esiteltiin vuonna 2020
- huomiota herättävässä pullossa
Tuoksun koostumus:
Tuoksuelämyksen avaa täyteläinen ja eksoottinen sahrami, johon hempeän romanttinen ruusu yhtyy. Sydäntuoksu pursuaa Akigala-puuta, jonka luonnetta nahka sekä kuiva ambra voimistavat, tuoden näin kokonaisuuteen epätavallista ja intensiteettiä. Pohjatuoksussa toisiinsa kietoutuvat itämaisen oudin vivahteet yhdessä kermaisen vaniljan ja aistillisen myskin kanssa, jotka vievät puuterisen itämaisen tuoksun täydellisyyksiin.
Tuoksun tarina:
Lattafa-merkki, jonka vuonna 1980 perustivat Sheikh Shahid Ahmad ja Shoaib Iqbal, sai alkunsa päämääränään luoda Lähi-idän asiakkaille ylellisiä ja laadukkaita tuoksuja, kuten vaikkapa Lattafa Maahir. Nimi Lattafa on saanut inspiraationsa arabian sanoista ”Latif” (ystävällisyys) ja ”Lateefa” (mukava). Vuonna 1992 Lattafa laajensi toimintaansa Lähi-idän ulkopuolelle ja on nyt, vuosikymmeniä myöhemmin, merkittävä tuoksujen valmistaja, jonka ylelliset tuoksut ovat valloittaneet todellista luksusta arvostavat asiakkaat ympäri maailman.