



Kuvaus Jeanne Arthes Boum Do Brasil
Top notes Latvatuoksut - Ne kehittyvät heti, kun laitat hajusteen päälle. Ne luovat ensimmäisen vaikutelman ja ovat yleensä melko intensiivisiä, mutta eivät pitkäaikaisia. | Mandariini, Kookosvesi, Tiare Kukka |
Middle notes Sydäntuoksut - Hajusteen sydän tulee esiin muutaman minuutin kuluttua, kun tuoksun pää haalistuu. Nämä tuoksut kestävät yleensä noin 2-3 tuntia. | Keksi, Kookosmaito, Heliotrooppi |
Base notes Juurituoksut - Viimeinen ja usein pisin osa hajusteen kehityksestä iholla. Kestää 4 tuntia yli päivässä. | Myski, Santelipuu, Vanilja |
Tuoksuluokka | Sitrushedelmä, hedelmäinen |
Brasilian lämmin aurinko tuoksun jokaisessa pisarassa
Anna mielesi vaeltaa Brasilian hiekkarannoille. Jeanne Arthes Boum Do Brasil Eau de Parfum ‑tuoksu naisille vangitsee aurinkoiset hetket, jotka rauhoittavat ihon ja houkuttelevat mielen eksoottisiin seikkailuihin. Haluaisitko sinäkin tuntea olevasi ainutlaatuinen? Siinä tapauksessa näiden brasilialaisten sävyjen tuoksu on juuri sinua varten.
- kukkaistuoksu puuvivahteilla
- lanseerattu vuonna 2022
- ajattomassa designer-pullossa
Tuoksun koostumus:
Latvatuoksussa raikas mandariini sekoittuu kookosveden herkulliseen makeuteen ja herkkään Tahitin tierakukkaan. Tuoksun kehittyessä esiin tulevat herkulliset sydäntuoksut, jotka ovat täynnä makeaa keksiä ja kermaista kookosmaitoa. Niitä täydentävät huumaava heliotrooppi ja pehmeä vaniljan tuoksu. Pohjatuoksuun tuovat lämpöä ja syvyyttä setripuun puiset vivahteet, makea myski ja energinen vanilja. Näin muodostuu täydellinen harmonia aistillista ja eksoottista matkaasi varten.
Tuoksun tarina:
Jeanne Arthes perustettiin vuonna 1978 Ranskassa Grassen kaupungissa, joka tunnetaan hajuvesiteollisuuden keskuspaikkana. Perustaja Bernard Perrinin tavoitteena oli rikastuttaa maailmaa laadukkailla ranskalaisilla hajuvesillä. Jeanne Arthes’sta tuli nopeasti naisten aistillisuuden ja voiman symboli, jota Boum Do Brasil ‑parfyymi ilmentää täydellisesti. Vuosien saatossa tuotemerkki on laajentunut kosmetiikkamarkkinoille ja vahvistanut entisestään asemaansa kauneudenhoitoalalla.