Muotisuunnittelija Nina Ricci aina ilmaisi suunnittelussaan naisellisuutta, hienostuneisuutta ja minimalismia. Hänen haute couture -muotitalo perustettiin Pariisissa vuonna 1932, ja pariisilaiset ovat siitä lähtien pukeutuneet hienoihin luomuksiinsa. Yhteistyössä poikansa kanssa suunnittelija esitteli pian Nina Ricci-tuoksun, josta tuli pian olennainen osa ranskalaisen brändin tuotevalikoimaa.
Yrityksen ensimmäinen hajuvesi Nina Ricci Coeur Joie esiteltiin vuonna 1946, ja toinen, L'Air du Temps, on ollut suosittu vuodesta 1948 lähtien. Esanssi, joka sisältyy kuuluisan pulloon, jonka päällä on kristallikyyhky, symboloi rakkautta ja vapautta ja siitä on tullut brändin ikoninen hajuste. Sen suosio vahvistaa muotitalon kansainvälistä menestystä ja inspiroi edelleen kaikkia Nina Ricci -luomuksia ja tuoksuja.
Katso koko teksti