Nina RicciLuna Eau de Toilette Naisille

Nina Ricci Luna Eau de Toilette Naisille
Nina Ricci Luna Eau de Toilette Naisille
80 ml
75,90

Koodi: NIN0695 | Varastossa
1
Posti (GLS) - 4 päivää Helsinkiin, Turkuun, Tampereelle
tiistai 26.10.2021
UPS Air Mail
torstai 21.10.2021

Kuvaus Nina Ricci Luna
Ainesosat

Viettely on peli ja vastustamaton tuoksu on naisen ase. Toilettivesi Nina Ricci Luna kietoo sinut aistilliseen hienostuneeseen tuoksuun aina, kun haluat loistaa.

  • itämainen tuoksu
  • modernille naiselle
  • päivittäiseen käyttöön sopiva tuoksu
  • lämmittävä tuoksu, ihanteellinen viileään ilmaan

Tuotteen täydellinen koostumus

ALCOHOL DENAT.,PARFUM (FRAGRANCE),AQUA (WATER),LIMONENE,LINALOOL,BENZYL SALICYLATE,ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE,BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE,ALPHA-ISOMETHYL IONONE,HYDROXYCITRONELLAL,ETHYLHEXYL SALICYLATE,HEXYL CINNAMAL,GERANIOL,COUMARIN,CITRONELLOL,CITRAL,BENZYL BENZOATE,ANISE ALCOHOL,CINNAMYL ALCOHOL,BENZYL CINNAMATE,CI 60730 (EXT. VIOLET 2),CI 42090 (BLUE 1),CI 14700 (RED 4) Valmistaja on vastuussa tuotteen koostumuksesta. Mahdollisten muutosten vuoksi suosittelemme tarkistamaan tuotteen koostumuksen suoraan sen pakkauksesta.
Koko teksti

Ainesosat

Latvatuoksut - Ne kehittyvät heti, kun laitat hajusteen päälle. Ne luovat ensimmäisen vaikutelman ja ovat yleensä melko intensiivisiä, mutta eivät pitkäaikaisia.
Top notes
Villit Marjat, Appelsiinin Kukka
Sydäntuoksut - Hajusteen sydän tulee esiin muutaman minuutin kuluttua, kun tuoksun pää haalistuu. Nämä tuoksut kestävät yleensä noin 2-3 tuntia.
Middle notes
Karamelli, Jättiolkikukka
Juurituoksut - Viimeinen ja usein pisin osa hajusteen kehityksestä iholla. Kestää 4 tuntia yli päivässä.
Base notes
Santelipuu, Madagaskarin Vanilja
Tuoksuluokka
itämainen

Tietoja brändistä Nina Ricci

Muotisuunnittelija Nina Ricci aina ilmaisi suunnittelussaan naisellisuutta, hienostuneisuutta ja minimalismia. Hänen haute couture -muotitalo perustettiin Pariisissa vuonna 1932, ja pariisilaiset ovat siitä lähtien pukeutuneet hienoihin luomuksiinsa. Yhteistyössä poikansa kanssa suunnittelija esitteli pian Nina Ricci-tuoksun, josta tuli pian olennainen osa ranskalaisen brändin tuotevalikoimaa.

Yrityksen ensimmäinen hajuvesi Nina Ricci Coeur Joie esiteltiin vuonna 1946, ja toinen, L'Air du Temps, on ollut suosittu vuodesta 1948 lähtien. Esanssi, joka sisältyy kuuluisan pulloon, jonka päällä on kristallikyyhky, symboloi rakkautta ja vapautta ja siitä on tullut brändin ikoninen hajuste. Sen suosio vahvistaa muotitalon kansainvälistä menestystä ja inspiroi edelleen kaikkia Nina Ricci -luomuksia ja tuoksuja.

Arvostelu Nina Ricci Luna